i love

Kamis, 30 Mei 2013

TIPE LELAKI YANG HARUS ANDA PUTUSKAN



1.     Lelaki yang sering mengucapkan kata sayang tetapi tidak mau dan tidak bersedia untuk menjalinkan hubungan yang lebih serius walaupun anda sudah mengenalinya sudah bertahun2. Ini berarti anda bukan orang yang dia inginkan & mungkin juga anda tidak ada dalam kamus hidupnya.


2.    Lelaki yang sentiasa menghubungi anda tanpa memperhatikan waktu. lelaki yang begini akan mengeluarkan kata-kata manis apabila dia sangat memerlukan anda. Tetapi, bila anda memerlukannya, dia langsung tidak muncul atau memberi banyak alasan untuk menghindar dari anda.

3.     Lelaki yang selalu mengajak anda keluar hanya sebagai teman tapi mesra. Kemana saja anda berdua. Ibarat merpati sejoli . lelaki itu hanya mengisi dalam ruang hatinya yang lama kosong. Jangan buang-buang waktu dengan lelaki seperti itu.

4.    Lelaki yang sudah mempunyai kekasih, tapi tetap menginginkan anda . lelaki seperti ini biasanya mempunyai banyak cewek tapi hanya untuk memenuhi nafsunya.

5.    Lelaki yang menganggap dirinya senatiasa betul. Jika anda berhubungan dengan lelaki seperti ini anda akan sering dimarahi dan selalu menganggap anda yang bersalah dalam segala hal dan hal-hal kecilpun dibesarkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar